sâmbătă, 19 februarie 2011

*Ochii care nu se vad se uita.

"Ochii care nu se vad  se uita" in alte timpuri as putea spune ca  aceasta zicala ma facea sa rad si sa nu cred in ea ,dar cu timpul am inteles  ca  e adevarat.
Mai ales in cazul unor prieteni care par  ca ar dura pentru totedeauna,si se  sfarsesc rau.
As putea spune ca am trait prin asta,pentru ca candva am legat prieteni la care speram ca vor  tine ani intregi dar nua fost asa.
Cu timpul cate unu sa indepartat.
A inceput acum doi ani in a cincea luna a lui 2009,pot spune cel mai frumos an din viata.
Patru persoane au intrat in viata mea nu cu rolul de prieteni ci mai mult ca si  frati[[surori]]
Au fost cele mai frumoase zile pe care le-am trait  pana in prezent.
Au fost  clipe  petrecute online ,dar au  insemnat mai mult decat tastat.
Insa cum zice  si zicala ochii care nu se vad chiar se uita...fiecare a luat-o pe drumul sau lasand  totul in urma.
Au  trecut  doi ani .. iar  relatiile sunt tot mai reci pe zi ce  trec;si nu e vorba ca nu ne vorbim intr-o zi,doua sau intr-o saptamana..nu vorbim luni ...
Putinele  legaturi pe care le  avem acum slabesc din ce in ce mai mult...

Imi cer scuze pentru proasta exprimare...
A fost un impuls al furiei mele.
Rallu va iubeste fetelor.[[se stiu ele]]

3 comentarii:

  1. si eu te iubee bai, si nu e ca ne'am indepartat de tn( cel putin nu in cazul meu) tin la tn muuult, doar k in ultima vreme (an) am fost kam ocupata, si am avut multe probleme, peste care am trecut greu....
    off dc nu mi'ai zis ce ai patit?:((
    sorry, sosrry, sorry :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, poate nu te refereai si la mine pentru ca postarea nu prea cred ca ma priveste, desi tot in 2009 ne-am cunoscut (nu pot sa cred ca a trecut atata!), dar sa stii ca si eu te iubesc!
    Si voi fi mereu acolo pentru tine. E ca vorba aia veche. Doar cheama-ma si voi veni

    RăspundețiȘtergere
  3. *Nu nu ma refer la tine pentru ca stiu ca e cam greu cu fusurile orare :-s
    Si Alice nu am patit nimic ,dar ma scarbit ideea sa vad cum toate prieteniile noastre se duc dracu'
    Pe unele dintre voi nici nu va mai recunosc.
    Ma rog .. sper sa se remedieze situatia ;-??
    Si eu te iubesc muuult Lex <3

    RăspundețiȘtergere