vineri, 25 februarie 2011

A waste of time.

Suna ciudat de penibil sa spun ca m-am indragostit din nou,de ceva mult mai puternic decat mine sau e doar in imaginatia mea. Mi se pare atat de absurd pentru ca a inceput din nimic,dintr-o singura privire mi-am pierdut capul iar acum suport consecintele.
Mi  se  pare   absurd sa iubesc o persoana  care se iubeste  doar pe  ea.
M-am saturat sa sper ! Pentru ce?Pentru nimic?Nu multumesc!
E atat de ciudat si de  prostesc  sa visezi cu  ochii  deschisi la ceva de care   sti ca nu  va mai fi niciodata al tau.
E ciudat ,uneori durerea  nici numai pare   atat de reala..sau in cele mai dese cazuri te  obisnuiesti cu ea.
Credeam ca o sa fie usor ,ca o sa pot  trece  si pe  asta cum am trecut peste toate.
Zile,samptamani,luni au trecut si rana e la fel ,pot zice  chiar mai mare.Sunt singura,desi in jurul meu sunt atatea persoane,sunt singura .
E mai mult decat chinuitor doar sa-i intalnesc privirea.
Nu plang ,nu-mi curg lacirmi,dar inima imi este secata.
Ce pot sa fac?Am incercat sa iubesc fara sa citesc   prospectu' , fara sa stiu ce drog iau.
Dar intr-un final e  doar o pierdere de timp .
Pentru ca cuvintele,sentimentele,gandurile si gesturile nu conteaza .

Un comentariu:

  1. True
    Desi stii in ce stadiu a ajuns relatia mea extraordinara, nu stiu, uneori, crede-ma ca imi vine sa imi bag picioarele si sa arunc totul pe geam. Iubirea te secatuieste. Iti ia toata vlaga din tine. Ma simt de parca as fi fumat un pachet de tigari intr-o ora in momentul asta. Crede-ma, uneori, sunt atat de obosita si scarbita de toti si toate incat imi vine sa strig "fuck off, all of you!", sa-mi pun cizmele-n picioare, sa-mi aprind o tigara si sa plec.
    Cat despre rana, nu o sa te mint ca o sa treaca fara sa iti dai seama. Stiu altele carora in mai bine de doi ani de zile nu le-a trecut. Depinde de la persoana la persoana. Pana la urma, singurul lucru pe care il poti face e sa te obisnuiesti, parerea mea.

    RăspundețiȘtergere