luni, 28 noiembrie 2011

Come back.

Mhm...a trecut ceva timp de cand  n-am mai scris , bine nu incerc sa indulcesc situatia,decat vreo 3 luni.
Trei luni pline pot spune,in care am legat prietenii sau s-au am destramat(viata nu e mereu corecta).Trei luni in care am traiat clipe inedite alaturi de persoane dragi sau poate mai putin dragi.
Trei luni din 'bobocia" mea,care mai spune ca anii de liceu trec greu,primeste un pumn in mufa!
Well done,a trecut si balul.Ce pot zice?A fost extraordinar,poate candva voi incerca sa spun pe scurt cum a fost.Trecand peste liceu,bal,trecerea timpului.
E ciudat,nici macar n-am un subiect anume,poate singurul  ar fi ca ma simt singura?De fapt asta n-ar fi unul nou si e plictisitor sa vezi o persoana cum se  plange  de  aceleasi probleme.E trist stiu,dar cred ca asta e singurul lucru pe care il mai am doar pentru mine.E singurul lucru la momentul actual care nu ma ranit,INCA.
Ar trebuii sa fiu fericita,am o groaza de prieteni,cel putin asa ii consider eu ,am niste parinti care ma iubesc,o sora minunata,niste colegii ok desi mai calca uneori pe bec,dar mai presus de toate am increderea in mine care ma tine la 'suprafata' si care ma impinge de la spate sa merg inainte orice ar fi/s-ar intampla.
Sunt confuza pentru ca  desi am orice ce mi-as dori tot sunt nefericita cu tot ce am.Am trecut peste depresia aceea din vara,am incheiat  toate socotelile cu el printr-un singur sms ,pare ciudat,dar chiar m-am simtit bine facand asta!Acum insa m-am lovit de alta;totusi admir la mine puterea pe care o am ,care ma face sa par de parca nu s-ar fi intamplat nimic.
Si acum imi aduc aminte cand mi sa spus 'esti o adevarata regina a dramei' ; am ras atunci,dar pe parcus mi-am dat seama ca in mare parte este cam adevarat.Uneori am impresia ca fac asta doar de dragul de-a manipula oameni dupa bunul meu plac,dar adevarul e ca ma feresc sa fiu ranita daca  imi deschid sufletul.
Per final tin sa precisez ca am o durere groaznica de picioare de parca as fi stat incaltata cu o pereche de pantofi cu tocul de 17cm. 24h(nu e deloc placut) si imi este somn de deabea nimeresc tastele si maine am teza la engleza,dar cui ii pasa*laugh* asta-i liceul,care imi place din ce in ce mai mult !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu