duminică, 1 ianuarie 2012

I'M NOT PERFECT !

Mhmm...a trecut  revelionul,a venit noul  an si ghici ce ?Ma simt  la fel de rau ,poate chiar mai rau ca-n 2011.
Nu pot sa-mi imaginez,nu pot ;e ceva mai presus de mine! De ce eu ?De ce trebuie sa fiu  la pamant cand  ar trebuii sa  sar in sus de  bucurie,am tot ce  vreau sau ma rog ..pretind ca am tot ce vreau...Nu este acel ceva/cineva pe care-l vreau eu!Chiar incep sa  cred ca am cu adevarat o problema.Ma consider o ipocrita,nu glumesc,chiar asta sunt; o 'regina' a dramei ,ieftina!care nu stie  decat sa  se foloseasca de  sentimentele persoanelor  dragi,fara sa ma gandesc ca i-as putea rani,i-as face sa sufere.Habar n-am de ce fac asta !Cred ca singurul motiv este faptul ca nu sunt eu  pe deplin fericita.Cea  ce  ma face  si mai ipocrita este faptul  ca am ranit  o multime de  persoane fara sa vreau , fara sa stiu ,dar si fara sa-mi pese..Asta sunt.. si nu am cum sa  schimb  asta  vreodata !Cu siguranta am fost lasat  pe Pamant cu-n scop,dar ma  roade  intrebarea 'Pentru ce m-am nascut?' cu siguranta , raspunsul  nu-l voi avea prea  curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu