miercuri, 17 noiembrie 2010

*I'm ...CuppyCake;o3

Stiu ca suna  ciudat ca ..dupa  2 saptamani s.a ma prezint  ,dar totu' are un inceput  nu ? aici incepe al meu ;o3.
Ma numesc Raluca ,dar  daca imi esti  prieten  imi poti spune Rallu [[nu uita cu 2 de L !]], sunt  eleva de generala,ultimul an dupa care  urmeaza sa fiu boboaca  la LICEUL PEDAGOGIC "D.P.PERPESSICIUS"  Filologie ;D . Am 14 ani .. desi nimeni  nu-mi da:">.
Sa ma descriu pe mine >.< pai sa incep cu ce-mi place  :x .
Imi place   sa ascult muzica  ,asta e pe primu' loc  si mereu  va  fi , imi place  sa mestec Five , imi place sa dorm la ora de matematica,imi place  sa scriu mesaje , imi place  sa rad cu prieteni,imi place sa  dansez 8-> .Ador bal-urile :"> ,pot spune ca mi s.a intamplat sommething magic la un bal :">.Imi  place  sa alerg prin  ploaie,cele de  vara bineinteles ;DD.


Ce nu-mi place >;P : nu-mi plac  barfele , ai ceva de zis de  mine zi-mi in fata  .Nu-mi place  daca  te  dai  "smecher/a" iar cand se ia cineva de tine nu sti pe un' sa fugi .
Nu-mi place  cand cineva nu e de  acord cu mine , chiar  daca n-am dreptate , zi ca mine fa ca  tine.Nu-mi place cand  cineva ma copiaza ,pe bune nu vi se intampla?Sa  faci o poza  cu limba scoasa si editata  nu stiu cum ,si peste 2 zile  vezi pe toata lumea cu aceeasi poza si acelasi edit.Chiar e penal ,incearca  sa-ti gasesti stilul propiu nu  lua pe-a lu' altul .
Nu-mi plac baietsi  gen "te  combini cu mine" si peste  4 zile itsi da papuci din nu stiu ce  caz,iar a doua zi il vezi cu alta.Nu-mi plac  baietsi care te  saruta din prima , no thanks , daca e mai rusinos si deabea vorbeste  e mult mai bine :x
De ce  nu-mi plac genu' acela de baietsi ? pentru sti daca te iubesc[[sau ma rog tsin la tine]] dupa ce ma despart de-un baiat n-ai sa ma  vezi peste  10 minute la altul in bratse spunandu-i "te iubesc" , PATETIC.

Whatever ;-? cand imi aduc aminte  promit ca mai scriu ;o3

2 comentarii:

  1. soo dam true

    dc toti sunt asa???

    bai frate fii mai original


    te iubee papusha :X:X:X:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. *de ce totii baietsi sunt asa:">
    pt ca sunt fraiereeei
    si faza cu copiatu'
    this is Romanica [[=

    RăspundețiȘtergere