miercuri, 3 noiembrie 2010

*Will be fOrever.



*In primul rand  salut . 
O sa  va mire primul meu post  deodarece  toata lumea cand isi face un blog diversele postari sunt  gen : "eu sunt.." ," genul meu de muzica  preferat e ..."  etc.
Al meu o sa  fie diferit ^^.
Eu voi spune despre persoanele  care mi-au schimbat  viata , indiferent ca sunt colegi ,rude sau prieteni pe care iam cunoscut prin intermediul  internetului [[fie marit acesta [[: ]] .
Sunt persoanele pentru as da orice , pentru ca m-au schimbat in bine.
Mi-au deschis ochii spre noiorizonturi  spre noi prietenii.
Sunt persoanele care m-au facut sa inteleg ca viata nu este niciodata dreapta si ca oricat as ocoli  ghinionul  , mereu imi va sari in fata; persoanele care au reusit sa imi arate ca din lacrimi se nasc zambete , ca visele pot  deveni relitate [[ unele   [[= ]].
Nu  voi incepe o  odrine care sa supere  pe careva   "de ce nu mai pus pe mine primul? "  etc.  pt ca pe totii ii iubesc la fel de mult dand la o parte greselile pe care  le-au  facut fata de mine  sau de ceilalti.
Nu  voi da nici nume , ei se stiu si de  asemenea stiu si cat de mult ii iubesc xD .
Am fost scurta si la obiect  [[:
Pentru inceput e  destul . 

*Aici sunt  cateva din persoanele importante din viata.
NO OFFENCE pt ceilalti , n-am poze cu toata lumea ! :">



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu