sâmbătă, 5 martie 2011

*Darlin' you are the only exception♥ part II

Gandacel londonez,scriitoarea  mea preferata, iubareata mea ♥
Lexi , Lexi ,Lexi ;-?  ce sa spun despre  ea  , e cea mai  ascultatoare  si rabdatoare persoana pe care am ascultat-o vreodata.E umarul pe care  pot plange mereu la orice ora din zi sau  noapte .E gandacelul meu londonez  cu care o sa ma vad la vara .Gandacelul care nu ma deranjeaza  niciodata  indiferent de ora.
De ce ?Pentru ca suntem la  mi de kilometri distante  , avem acelasi sentimente,aceleasi  trairi.
Se  fac  doi ani ,da  asa e  e , la inceput nu  prea ne vorbeam da' cand cate-o "gogoasa e proaspat scoasa din  cumptor"  noi ne-o "servim" una celeilalte.

Gandacel  te iubesc  enorm  si nu stiu ce m-as  face  fara tine♥

2 comentarii:

  1. Tot ce ai zis tu in postarea asta ti-as putea zice si eu tie. Tot!
    Da` ai uitat sa zici o chestie. Ai uitat sa zici ca suntem exact la fel. Si frate, ce de amintiri avem!
    Mai stii cand ai venit pe forum? Mai stii cand ne-am apucat sa ne povestim una alteia toate relatiile? Mai stii cand mi-ai zis prima oara gandacel? Mai stii cand tipam pe mess explicandu-ti in ce hal e mama? Mai stii toate lucrurile pe care ni le-am spus? Mai stii ce fericita am fost cand mi-ai zis ca vrei sa ne vedem?
    Mai stii? Eu nu am uitat. Si n-o sa le uit niciodata.
    Si eu te iubesc, gandacel. Si ai sa ramai mereu gandacelul meu preferat langa care am sa fiu mereu. Indiferent de ora! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos <3. Ai dreptate, Lex e o persoana minunata. Si ai grija ce faceti daca te vezi cu ea, ca fiinta asta numai prostii stie sa faca. Si spun asta din proprie experienta :))
    Foarte frumoasa postarea. E.. Sentimentala :)

    RăspundețiȘtergere