marți, 8 martie 2011

Demolata.

Da se întîmplă din nou  ,din nou sufăr !Din cauza cui ? Din cauza mea bineînţeles,pentru ca iar fac  exces de sentimente pentru cineva care nici măcar nu sunt sigură ca  merită.Iar m-am îndrăgostit orbeşte de-o persoana  care probabil nici numele nu mi-l ştie.E frustrant si trist în acelaşi timp.Si culmea ! mă obisnuisem cu durerea aceea care mă strapungea in urma cu doua săptămîni.Faza si mai nasoala e ca nici de-un gram de fericire n-am avut parte.Nu m-ar mira e tipic mie ,dar ce vorbesc asa o sa fie mereu.
Uneori stau si mă gandesc;cum de mi se  întîmpla toate astea mie .Pur si simplu nu înţeleg ce fac  atît de rău
încît sa merit asta.
Cred ca o sa  fac un hobby  din a suferi ,adica in ultimul timp sa sufar este tot ce fac.Sufar dimineaţa,sufar după-amiază,sufar noaptea.24/24 sufar!
24/24 sunt cu nervi la pămînt,şapte zile pe săptămîna mă întreb ce e cu mine,trei zeci de zile pe luna îmi vine sa mă dau cu capul de pereţi si mă întreb cat o sa mai dureze.
Pană  si-n visuri durerea mă urmăreşte.
Cat de curînd o sa ajung la concluzia ca sunt nebuna.

3 comentarii:

  1. Nu esti
    Si nu va fi mereu asa
    Lucrurile se vor schimba intr-o zi
    Daca nu vrei sa alegi intre a iubi si a suferi sau a renunta si a fi fericita, poti sa astepti sa se rezolve totul de la sine
    Nu o sa te mint ca totul va fi bine, dar intr-o zi, tot se va termina

    RăspundețiȘtergere
  2. *writing again ca blogul face fite:-w*

    Rallu, asta face parte din adolescenta : te indragostesti de cineva, suferi, treci mai departe.Poate ca viata iti va aduce mai multe probleme ...eu sper ca iti va fi bine, dar , atunci te vei gandi la acesti ni si la cat sufereai acum si vei rade de tine.De faptul ca iti faceai griji pentru ceva ce nu se merita acum .
    Nu trebuie sa tii totul in tine.Nu iti spun sa te duci direct la tipul ala si sa ii spui "te iubesc".Dar macar ca il placi , ai putea sa recunosti .
    In fond, poate ca si el te place si nu are tupeu sa iti spuna:-j
    Nu are sens sa ratezi o sansa si sa iti faci rau tie din cauza fricii ^_^
    Head up, va fi ok ^_^ Viata e frumoasa ^_^

    RăspundețiȘtergere