miercuri, 17 august 2011

Hello London!

A trecut cam ..mult timp de cand n-am mai postat pe blogg.

Ei bine acum nu mai scriu din fata calculatorului meu care merge asemenea unui melc , ci din Londra;vacanta asta o pot numi ca fiind ce-a mai extraordinara vacanta si venit la fix pentru a scapa de stresu' si de dramele de acasa(bineinteles astea te urmaresc peste tot)
Trebuie sa maa laud putin ca ma aflu' in cea mai frumoasa capitala europeana(si nu sariti cu gura ca asa e!)Binteinteles a fost cel mai plictisitor zbor de care am avut parte(si cred ca a fost din cauza ca nu am stat la geam,dar totusi 3 ore?!)iar in timp ce aterizam am simtit imediat mirosul de curat,dee Londra si bineinteles ca a inceput imediat sa ploua iar in avion sa resemintit imediat putina racoare.
E ceva logic si normal ca m-am invartit prin aeroport pana am gasit iesirea(noroc ca nu e la fel de mare ca Fiumicino cel din Roma),desii m-a surprins sa aflu ca e cel mai 'naspet' din cele 6 aeroporturi ale Londrei.
Sora mea a fost destul de draguta sa plece cam tarziu de acasa , si ma lasat 'amanet' in aeroport in jur de 40 de min, eram ingrozita de felul in care se uitau toate natiile de oameni din aeroport.Voi sari peste partea cu drumurile englezilor si de calmul cu care conduc si o sa ajung direct la partea cum m-am navalit asupra unui meniu de la McDonalt's de cum am ajuns acasa,oarecum normal am ramas socata de curatenia dupa strazi si de cartierul linistit in care locuiesc pe perioada vacantei.
Trecand cu vederea  peste muulte detalii de aici , am fost si-am vizitat Bing Ben care e O.O fsdfgsjfsufusfwusfvh extraordinar , ceva  tipic  Londrei.
 Excluzand incidentele de vandalism de  aici , oameni sunt  primitori si respectuosii !
Cam atat .. ceva  pe scurt, mai am timp  pana pe  6 septembrie . x.o.x.o

2 comentarii: