joi, 18 august 2011

Final de linie.

E  absurd!  Pur  si simplu absurd!Cum se  face  ca de  fiecare data , in fiecare  luna din an   trebuie  ca  patesc  ceva , sa sufar?!
O sa  incep sa  cred ca sunt nebuna de-a binelea.
Nici macar nu stiu despre  ce sa  scriu , simt nevoie  sa  ma descarc dar nu prin plans, m-am saturat de minciuni, m-am saturat de iluzii,m-am saturat de atata dragostea,m-am saturat sa mai sufar.
Iar  simplu motiv  pentru care mi se  intampla toate  astea ..cred ca sunt  eu, pentru ca eu  permit  sa mi se intample  toate cacaturile,eu ii las sa intre  in viata  mea ,eu  le ofer sentimentele  mele pe tava ca sa se  pot  juca cu ele,eu adun cioburile la final.
De ce  nu pot fi tare ?!de ce nu ma pot  opune ? De ce trebuie sa ma simt dupa fiecare  intalnire ca un ciob de sticla plin intr-un cufar cu  diamante?De ce  nu  ii pot  juca  eu pe degete cum ma joaca  ei pe mine?
Cred ca  daca  as  scrie o carte despre  toate  'iubirile' mele  as lua  un premiu ,acum pe  bune.
Sunt la capat  de  linie,numai pot , incerc sa plang ,sa ma descarc sa  uit de  durerea asta stupida  de care numai scap  odata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu