luni, 22 august 2011

Nimic

Nici nu stiu cui sa  ii cer scuze , banuiesc ca mie ,pentru ca  in final mie  mi-am gresit, eu mi-am calcat singura pe orgoliu,pe mandrie si pe  demnitate.
Eu  mi-am dat dracu  demnitatea de  fiecare data  cand ii dadeam mesaj , de fiecare data cand  ma amageam singura, de fiecare data cand  speram, de fiecare data  cand acceptam sa ma manipuleze, de fiecare data  cand il lasam  sa  faca din mine ce  vrea.Nicioadata  nu am fost destul de puternica sa imi impun ceva definitiv,de fiecare data cand incercam ma agatam de  cate  un motiv  ca sa  renunt si o luam de la capat.Mie  greu fiind aici ..cel mai greu stiind ca  nu pot face nimic  decat sa astept  vreun 'pestisor de aur' -.-' .Incepe sa  devina din ce  in ce mai trist :)) .

Scuza-ma daca am gresit, scuza-ma daca am tipat, scuza-ma daca te-am scos din minti, scuza-ma daca ti-am stricat planurile, scuza-ma ca te-am mintit, scuza-ma ca n-am fost perfecta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu