vineri, 19 august 2011

Weird.

Ma simt ciudat ...ciudat adica : racita,goala,fara,viata .Mie somn de numai pot , aseara  am stat  pana la doua (in Romania fiind ora 4 dimineata).Pana la ora aceea am citit un blog pe care-l urmaresc de vreo luna si ceva.Nu voi spune cum se numeste ci doar ca tipa  le are cu scrisu' si  in unele din postari pot spune ca  ma reprezinta.
Raceala  asta  ma face sa ma simt oribil , am nevoie de o tigare,da' n-avem!Rabd.Mie foame , dar imi este mult prea lene  sa mananc , o fi din cauza  racelei.
Fizic  ma simt distrusa,phihic si mai distrusa.
Aseara  am aflat sau mai bine zis  mi sa  confirmat cea ce stiam deja.Mi sa  confirmat persoana care mi-a distrus vacanta la Londra(ma rog mi-o distruge in continuare) si care va continua  sa-mi distruga tot anul.Extraordinar nu?Da stiu e minunat(sunt ironica bineinteles).
Ma simt  atat de nervoasa,de jignita,de vinovata(pentru ca in fond eu sunt de vina pentru tot ce mi se intampla deoarece am avut incredere  in persoanele care m-au tradat),dar e timpul pentru toate,desii  timpul asta e cam limitat.Mie atat de dor de el ,de modul ciudat in care ma privea,de modul dragut in care ma manipula,de mirosul lui;ma simt atat de stupid spunand toate astea,dar in final sunt om si nu pot ascunde atatea  lucruri,pentru ca nu pot,dau pe dinafara.
Am mancat,pentru ca stomacul  era la limita,ma simt un pic mai bine,fizic,pshic la fel de distrusa.Mai am doua saptamani si cateva zile si ajung acasa,ajung acasa si o sa inceapa sa cada capete,unu cate unu.Suna ciudat,pare imposibil,dar a fost prea mult  pentru minw,am fost prea mult calcata in picioare,e randul meu sa calc in picioare,si de fiecare data cand o sa  calc in picioare , o sa am grija sa port o pereche de pantofi cu toc,cu toc foarte inalt.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu