miercuri, 2 martie 2011

*Darlin' you are the only exception♥ part I

Titlul suna ca un cliseu pompos sau ca niste versuri ,dar adevarata semnificatie a celor sase cuvinte numai eu o stiu.
Dece cele   sase cuvinte? Pentru ca o iubesc enorm , doar e "mamica mea"<3 .Pentru ca mereu mi-a aratat sau in cele mai dese cazuri mi-a spus ce este bine si ce  este rau.Pentru ca  amandoua avem in comun acele visuri spulberate ale noastre,desi suntem la sute de kilometri distanta avem mereu aceiasi legatura stransa.
Amandoua plangem ca  si doi copii carora li s-a furat acadeaua,amandoua radem la cea mai banala chestie,amandoua suferim dupa specimenele acelea numite "barbati" .Amandoua am trecut prin "prieteniile" acelea care sunt  distruse de cate-un mascul feroce care nu poate ramane fidel une-i singure femei.Amandoua suntem doua maniace de facebook , si  nu nu ne e rusine sa o spunem!Desi ne cunoastem de putin timp,pentru unii un timp neseminificativ,pentru noi a inseamnat mai mult decat trecerea zilelor din calendar.Da si ea e singura exceptie de la tot , eii ii pot ierta orice,pentru ca e Otilia mea !
Te iubesc♥

2 comentarii: